Monday, December 3, 2012

Ia-ti cadoul de pe ReFashion.ro! (RO) CLOSED

No comments :
 

Bună tuturor!

A început și prima săptămână de Decembrie, și, odată cu ea, pășim în lumea poveștilor de iarnă, cu prima zăpadă, cu Sărbătorile care bat la ușă cu arome de cozonaci și vin fiert, cu brazi frumos împodobiți, cu multe codouri și bucurii.

Alături de echipa ReFashion ne-am gândit să vă facem o surpriză. Așadar, azi dăm drumul unui nou giveaway! Dacă nu știați, ReFashion este un magazin online unde găsiți hăinuțe pentru toate buzunarele, de la o mulțime de firme cunoscute precum: H&M, Mango, Stradivarius, Zara, Bershka, Dorothy Perkins, Massimo Dutti, TOP SHOP, Koton și nu numai.


Ce puteți câștiga?
  • un voucher în valoare de 50 de lei cu care vă veți putea cumpăra ce vă poftește inimioara de pe acest site.

Giveaway sponsorizat de ReFashion.ro

Ce trebuie să faceți?
  • Să mă urmăriți în mod PUBLIC prin GFC (Google Friend Connect) - în partea dreaptă găsiți pe fundal albastru ”Înscrieți-vă pe acest site”, urmați instrucțiunile și optați pentru a mă urmări ”în mod public”
  • Să dați like paginii de Facebook a blogului aici și paginii de Facebook a sponsorului aici
  • Să vă faceți cont pe site-ul sponsorului aici (îmi veți lăsa apoi adresa de e-mail cu care v-ați făcut contul)
  • Să dați share acestei postări pe pagina voastră de Facebook și să-mi lăsați linkul doveditor. ATENȚIE: postarea trebuie să fie PUBLICĂ pentru ca eu să o pot vedea
OPȚIONAL pentru o șansă în plus: Să vă abonați la postările mele prin e-mail (căsuța din partea dreaptă unde scrie ”Follow by Email”, intoduceți adresa voastră de e-mail, apăsați apoi butonul ”Submit”, după care veți confirma e-mail-ul primit. FĂRĂ CONFIRMAREA PRIMITĂ PE E-MAIL NU SUNTEȚI ABONAȚI!)

Îmi lăsați un comentariu sub forma:

GFC id:
Facebook like celor 2 pagini:
Facebook share:
Am cont pe ReFashion cu adresa:
Opțional (+1 șansă) M-am abonat pe blog cu adresa:


DURATA: 03.12- 16.12. orele 23.00


DISCLAIMER!
  • Acest premiu este oferit de către sponsorul giveaway-ului ReFashion.
  • Concursul este deschis tuturor persoanelor de cetățenie română sau care pot primi premiul la o adresă din România.
  • Toate persoanele care nu respectă REGULILE vor fi descalificate.
  • VĂ ROG SĂ FIȚI FAIR-PLAY ȘI SĂ NU VĂ MAI ÎNSCRIEȚI TOATĂ FAMILIA, TOATE RUDENIILE, DE PE ACELAȘI ID, VEȚI FI DESCALIFICAȚI FĂRĂ PREAVIZ. VERIFIC LA SÂNGE, NU ÎNCERCAȚI SĂ TRIȘAȚI!
  • Durata desfășurării concursului a fost amintită mai sus.
  • Va fi ales un singur câștigător, ales cu ajutorul programului random.org.
  • Voi afișa câștigătorul în maximum 2 zile de la terminarea giveaway-ului, deoarece vreau ca persoana câștigătoare să-și primească premiul înainte de Sărbători.
  • Odată anunțat, câștigătorul are la dispoziție 48 de ore pentru a mă contacta. În cazul în care nu primesc niciun răspuns, voi alege o altă persoană.
  • Pentru neclarități, probleme întâmpinate pe parcurs, vă rog să-mi scrieți un e-mail la contactrallybeauty@yahoo.com.
  • Nu doresc certuri, cuvinte triviale, scandal, luați-o cum vreți, atât pe acest blog, cât și pe pagina de Facebook aferentă blogului. Vă rog să fim fair-play și să ne respectăm!
  • NIMENI NU VĂ OBLIGĂ SĂ PARTICIPAȚI! CUI NU ÎI CONVIN REGULILE, ÎI ROG SĂ NU PARTICIPE!

Sper că vă place premiul și că vă veți înscrie în număr cât mai mare!


A voastră, Rally!

No comments :

Post a Comment

recent posts